Despre mine

Fotografia mea
Constanta, Dobrogea, Romania

luni, 11 mai 2009

Mesaje;))




1.Pentru scumpul meu iubit, care de cand il iubesc i-au crescut cornite de bucurie. Nu te-ngrijora iubitule, sunt experta in manichiura si pedichiura si cred ca o sa reusesc sa-ti pilesc coarnele pana o sa dispara.

Ingerasul tau iubit..

2.Oare sunt eu chiar atat de frumoasa pe cat o arata iubirea si dorul tau ? Oare ce te poate face atat de fericit langa mine ? Sau esti si tu ca mine, cu cat te iubesc mai mult cu atat creste si iubirea ta. Daca e asa unde ne vom oprii iubitule ? In paradis ?

3.Am atatea cadouri pentru tine dragul meu iubit, dar cel mai mare si mai frumos dintre toate este dragostea mea. Ti-o ofer impachetata in trupul meu frumos sa te bucuri de ea zi si noapte.

Iubeste-ma si te voi face fericit.

4.Cand toti imi spuneau ca Fat-Frumos nu poate fi decat un vis copilaresc si ar trebuii sa renunt la el, eu am continuat sa cred si sa sper. Visele si sperantele mele s-au implinit !

Iti multumesc ca ai aparut in viata mea. Te iubesc !

5.Stii, nu toti ingerii l-au parasit pe Dumnezeu pentru a stapanii lumea, unul dintre ei l-a parasit pentru tine.

6.Undeva acolo sus din spatele unei panze Dumnezeu te priveste si deseneaza paradisul.

Si mie imi inspiri lucruri atat de frumoase.

7.Voi merge alaturi de tine pe strada cu o conditie: ascunde-ti aripile pentru ca lumea sa nu stie ca esti ingerul meu.

8.Nu-mi trebuie o zi anume ca sa-mi deschid inima, nu-mi trebuie soare pe cer ca sa-ti vad zambetul, nu-mi trebuie luna ca sa fiu fericita... Esti de ajuns TU!

9.Opreste-te din drumul tau grabit, intoarce-ti privirea inapoi si aminteste-ti cat de mult TE IUBESC !

10.As vrea sa-ti spun multe, dar nu cred ca mi-as gasi cuvintele potrivite... asa ca iti spun atat: Te iubesc

11.Subsemnata(ul), eu adica, declar ca din accidentul de ciocnire pe care l-am avut cand te-am cunoscut, m-am ales cu inima franta si am ramas privind in gol. Ca urmare a acestui accident, m-am indragostit total si iremediabil de tine. Te iubesc!

12.Nimeni nu-mi poate fura zambetul care-mi apare cand ma gandesc la tine.

13.Dragostea e intotdeauna rabdatoare si draguta, niciodata nu e geloasa. Nu e laudaroasa sau increzuta, nu e nepoliticoasa sau egoista. Nu se apara, dar nici nu se razbuna... Dragostea nu gaseste placere in pacatele altora, dar gaseste placere in adevar. Este intotdeuna gata sa ierte, sa aiba incredere, sa spere si sa indure...

14.Ieri, astazi si maine, doar tu esti in gandurile mele. Tu esti licarul de speranta, tu esti flacara dragostei si tu esti dorinta mea de a fi mai buna! Te iubesc!

15. Ma zbat ca un fluture beat de prea multa libertate,
Alaturi de tine se nasc trepidand
Stelele-n roiuri de argint incolonate.

16.Mi-au eliberat certificatul medical si mi-au spus ca sufar de iubire acuta, mi-au recomandat caldura corporala si anestezie pe baza de sarut... Ce zici, ma ajuti sa urmez tratamentul?!?

17.M-am imbatat cu mireasma florii tale..mi-am scaldat privirea, gindurile in aroma ta si am sperat in nemurire. FLOARE DE TEI am sperat ca vei fii un izvor nesecat de inspiratie
din care sa sorb cu nesat idei,cuvinte si.. Te-am ingrijit cu dragoste,te-am udat cu lacrimi de dor si te-am adapostit in camera sufletului meu pentru totdeauna. Iti eram si vara si iarna,toamna si primavara..eram copacul din care te-am rupt pentru a fi cu mine..eram seva ..eram eu.. Te-am sufocat cu dragoste..si-ai inceput sa te ofilesti. Mireasma florii tale pierise,iar eu continuam sa te ingrijesc, sa te ud..sa te iubesc.. In scurt timp te-ai uscat..si am ramas cu iluzia miresmei tale.. Cindva..intr-un timp vei inflori iar, TU FLOARE DE TEI ..pentru mine.. UITE..ESTE O FLOARE DE TEI ADAPOSTITA IN INIMA MEA..

18.Mie greu sa zambesc atunci cind nu esti linga mine!

19.Pot sa se sfarime muntii, pot sa se clatine dealurile dar dragostea mea nu se va muta de la tine! Fiindca te iubesc si ai pret in ochii mei, cit timp va exista soare si luna, cit timp florile nu-si pierd parfumul, cit timp pasarile ciripesc, cit timp respir voi fii al tau, iar tu vei fii aleasa inimii mele!

20.Ce-ar fi daca intr-o zi nu ti-as mai privi ochii? As innebuni. Si ce-ar fi daca intr-o zi buzele nu mi le-ai mai darui? As ingheta si m-as topi si as muri.Te iubesc cu dor, al tau pentru vesnicie.

21.Daca iubesti frumosul.. nu ma iubi.sunt altele mai frumoasa ca mine. daca iubesti bogatia.. nu ma iubi sunt altele mai bogateca mine. daca iubesti iubirea.. iubeste-ma caci ca mine mineni n-o sa te poata iubi vreodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu