Despre mine

Fotografia mea
Constanta, Dobrogea, Romania

sâmbătă, 17 octombrie 2009

Sentimente purtate de vant...

Nu mi-e gandu` la nimic...nici macar la ziua de maine...mi-e gandu la trecut...un trecut de care sunt raspunzatoare.Ma teleportez inapoi in timp ...si ce vad? O fata ce odata credea in tot si nimic...o fata ce iubea tot ce credea,o fata proasta,o fraiera,o imbecila...si inca iubeste...dar aceasta iubire o raneste...De ce continui sa iubesc chiar daca sunt ranita de fiecare data?Pentru ca imi este teama de singuratate...mi-e teama ca voi ajunge singura...fara o persoana langa mine care sa imi spuna ca totul va fi bine.Evit sa mai vorbesc despre iubire...pentru simplul fapt ca nu vreau sa imi fac rau...da..a fost frumos,dar totul apartine trecutului.Viata mea merge inainte chiar daca el nu mai face parte din ea.E timpul ca altcineva sa intre in ea...dar cineva care sa merite ce am eu de dat.Momentan imi impart singuratea in doi, i-au eu jumatate si jumatate imi las tot mie...

Ps. Cauta-ma tu...


Pink-please don't leave me

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu