Despre mine

Fotografia mea
Constanta, Dobrogea, Romania

luni, 30 noiembrie 2009

One wish,one love...






A trecut ceva timp de cand nu mi-am mai facut aparitia pe blog.Mai sunt 25 de zile pana la Craciun si m-am hotarat sa scriu cu aceasta ocazie.Va doresc tuturor sa aveti un Craciun fericit alaturi de persoanele iubite si aveti grija sa cunoasteti foarte bine persoana de langa voi inainte sa investiti niste sentimente.Oamenii din ziua de azi sunt foarte perversi.Incercati sa va feriti de cei care va vor raul si vor sa va distruga visele.Crede-ti in magia Craciunului ….nu cadourile reprezinta spiritul Craciunului ci iubirea si bunatatea de care dati dovada fata de cei din jur.

Printre vise si realitati,printre minciuni si adevaruri am fost eu ..fiinta care si-a dat silinta sa iubeasca necontenit care a cerut in schimb macar pe jumatate din ce a dat.O singura dorinta am de Craciun…sa fiu puternica pentru a merge mai departe chiar daca in genunchi.Va veni si ziua cand vei regreta ca m-ai cunoscut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu